Politica de Retur
Politica de Retur
Vrei să returnezi sau să schimbi un produs?
Conform OUG 34/2014, ai dreptul să returnezi un produs în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ai intrat în posesia acestuia. Această prevedere se aplică exclusiv persoanelor fizice.
Condiții esențiale pentru retur:
-
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat:
- Fără urme de utilizare, deteriorare sau uzură.
- În ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele însoțitoare (factură, certificat de garanție etc.).
- Produsele folosite, care prezintă urme vizibile de uzură sau sunt deteriorate, nu vor fi acceptate pentru retur.
- Dacă produsul a fost însoțit de cadouri, acestea trebuie returnate împreună cu produsul principal.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul pentru produsele care nu respectă condițiile de mai sus.
Cum inițiezi un retur?
- Completează formularul de retur disponibil la finalul acestei pagini.
- În termen de 2 zile lucrătoare, te vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a-ți oferi toate detaliile necesare despre procedura de returnare.
Important:
- Costurile de transport pentru retur sunt suportate de către tine, cu excepția situațiilor în care produsul este defect din vina noastră.
- Dacă produsul a sosit cu defecte sau probleme (ex. spart, deteriorat), este necesar să ne informezi în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Depășirea acestui termen ne permite să refuzăm cererea de retur/schimb.
Ce se întâmplă după ce returnezi produsul?
- După primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a confirma dacă respectă condițiile de retur.
- Dacă produsul este conform, contravaloarea acestuia va fi returnată prin transfer bancar, în contul IBAN furnizat de tine. Aceasta este singura metodă acceptată pentru rambursarea banilor.
- Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile de la procesarea cererii, dar nu mai devreme de primirea și verificarea coletului la depozitul nostru.
Produse defecte primite la livrare
Dacă alegi opțiunea de deschidere a coletului la livrare, te rugăm să verifici starea produsului înainte de a semna de primire. În cazul în care produsul este defect sau spart, refuză recepția coletului și contactează-ne imediat. Dacă defectul este semnalat după ce ai acceptat coletul, cererea de retur poate fi refuzată.
Formularul de retur
Pentru a iniția cererea de retur, completează formularul de retur disponibil la finalul acestei pagini. După ce formularul este trimis, te vom contacta pentru a-ți confirma detaliile necesare.